Μπορούν να εντοπιστούν οι εισβολείς στις ηλεκτρονικές τάξεις! 

Μπορούν να εντοπιστούν οι εισβολείς στις ηλεκτρονικές τάξεις! 

Το κακό με τους αγνώστους που εισβάλλουν στις ηλεκτρονικές τάξεις έχει παραγίνει. 

Καθημερινά πληθαίνουν οι καταγγελίες για άγνωστους που εισβάλλουν στις διαδικτυακές τάξεις κατά τη διάρκεια του μαθήματος είτε κάνοντας φάρσες τις οποίες μάλιστα αναρτούν στα κοινωνικά δίκτυα και στο YouTube,  είτε όπως στην περίπτωση Γυμνασίου στη Λαμία,   βρίζοντας χυδαία.

Συγκεκριμένα σύμφωνα με το lamiareport.gr απρόβλεπτη εξέλιξη πήρε το διαδικτυακό μάθημα τάξης της Γ’ Γυμνασίου Σχολείου της Λαμίας, όταν άγνωστος ή άγνωστοι εισήρθαν με ψεύτικο όνομα στην ψηφιακή τάξη και άρχισαν να βρίζουν με ακατανόμαστες φράσεις τον καθηγητή!

Ο δράστης ή οι δράστες της αξιόποινης αυτής πράξης, εισήλθαν αντιγράφοντας το όνομα μαθητή στα «greeklish», στοιχείο που δεν παρατήρησε αρχικά ο εκπαιδευτικός αποδεχόμενος το αίτημα εισόδου.

Η είσοδος έχει καταγραφεί στις 12:46’ και η έξοδος στις 12:54’, όταν την αρχική σαστιμάρα τόσο του υπεύθυνου εκπαιδευτικού όσο και των υπολοίπων μαθητών, αντικατέστησε η οργή και η διαπίστωση ότι η φωνή δεν προερχόταν από τον πραγματικό λογαριασμό του μαθητή!

Η οικογένεια του μαθητή του οποίου το όνομα χρησιμοποίησε ο άγνωστος για να εισβάλει στην τάξη κατέθεσε μήνυση κατ’ αγνώστων.

Η δικηγόρος της οικογένειας τονίζει ότι “οι εμπνευστές αυτής της ιδέας δε γνώριζαν ότι πέρα από τα υποχρεωτικά στοιχεία που δήλωσαν για να κάνουν τον ψεύτικο λογαριασμό η πλατφόρμα συλλέγει μεταδεδομένα μεταξύ των οποίων είναι:

α) η διεύθυνση IP, β) το αναγνωριστικό “User Agent”, γ) ο τύπος υλικού, δ) ο τύπος και η έκδοση λειτουργικού συστήματος, ε) η έκδοση διακομιστή-πελάτη, στ) η διεύθυνση Mac (κατά περίπτωση), ζ) η έκδοση εφαρμογής, η) οι υλοποιηθείσες ενέργειες (είσοδος, έξοδος, κοκ), θ) οι πληροφορίες σύσκεψης: i) τίτλος, ii) ημερομηνία και ώρα, iii) συχνότητα, iv) μέση και πραγματική συχνότητα, v) ποιότητα, vi) ποσότητα, vii) δραστηριότητα δικτύου και viii) συνδεσιμότητα, όλα δηλαδή τα στοιχεία εκείνα που μπορεί να οδηγήσουν τις αρχές με ακρίβεια στο σπίτι του!”

Προκειμένου λοιπόν να δοθεί ένα τέλος στο πρόβλημα αυτό που ταλαιπωρεί καθηγητές και μαθητές καλό θα ήταν το Υπουργείο μέσω της αρχής δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος,  να  προχωρήσει στον εντοπισμό και στην τιμωρία των δραστών αφού διαθέτει τα μέσα για κάτι τέτοιο .

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Κάντε ομάδες με τους μαθητές σας στο webex! 10 ερωτήσεις και απαντήσεις
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Πρώτη προσέγγιση στο νομοσχέδιο για την Επαγγελματική Εκπαίδευση
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Ευφροσύνη Μήτσιου: Πώς να βοηθήσουμε τα παιδιά να συγκεντρωθούν στην τηλεκπαίδευση 

 

0 ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password