Έδωσαν 2 υπολογιστές για 200 μαθητές και 25 δασκάλους

Μόλις δύο φορητούς υπολογιστές, οι οποίοι αναλογούν σε 200 μαθητές και 25 δασκάλους, έλαβε από την Τοπική Αυτοδιοίκηση το 2ο Δημοτικό Σχολείο στα Άνω Λιόσια, προκειμένου να συμμετέχουν στην τηλεκπαίδευση, μετά το κλείσιμο των σχολείων.

Αναφέρει χαρακτηριστικά στην επιστολή της προς το υπουργείο Παιδείας η διευθύντρια του 2ου Δημοτικού Άνω Λιοσίων, «για εμάς το 97% των μαθητών μας είναι το απόλυτο ποσοστό που έχει αδυναμία σύνδεσης και συμμετοχής στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση». Ακολουθούν αμείλικτα τα ερωτήματα:

  • «Πώς να ικανοποιήσω τις ανάγκες σε απαραίτητο τεχνολογικό εξοπλισμό για τηλεμαθήματα;
  • Πώς θα συνδεθούν οι εκπαιδευτικοί, αφού καμία αίθουσα, πλην εργαστηρίου Πληροφορικής και του γραφείου, δεν διαθέτει σύνδεση Internet, αν και είναι πάγιο αίτημά μας προς τους αρμοδίους;
  • Αλλά, ακόμα και αν λυθεί αυτό το πρόβλημα, πώς θα συνδεθούν οι μαθητές μας, αφού μετρημένοι στα δάχτυλα έχουν σύνδεση Internet και κανένας δεν έχει σταθερό τηλέφωνο;».

Ακολουθεί η επιστολή προς το Υπουργείο Παιδείας

Κύριοι

Είμαι διευθύντρια σε ένα δημοτικό σχολείο σε μια γειτονιά της Αθήνας. Στο 2ο δημοτικό σχολείο στα Άνω Λιόσια. Το σχολείο μας προσπαθεί  να παιδαγωγήσει κυρίως μαθητές ρομά. Η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών μας είναι  τσιγγανόπουλα.

Αν και ως διευθύντρια το υπουργείο  θεωρεί ότι  είμαι παντογνώστης και μπορώ να δίνω κατευθυντήριες οδηγίες και να βρίσκω λύσεις σε όλα τα προβλήματα σχετικά με την τηλεκπαίδευση, από προχτές ( μάλλον από τον περασμένο Απρίλιο) προσπαθώ να λύσω μια δυσεπίλυτη εξίσωση.

Ερωτήματα

Πώς να ικανοποιήσω τις ανάγκες σε απαραίτητο εξοπλισμό για τηλεμαθήματα σε 200 περίπου μαθητές και 25 περίπου εκπαιδευτικούς με 2 laptop που μετά από πολλά παρακάλια με προμήθευσε η τοπική αυτοδιοίκηση;

Αλλά αν ακόμα ως άλλος Ιησούς πολλαπλασιάσω τα laptop, πώς θα συνδεθούν οι εκπαιδευτικοί αφού καμία αίθουσα, πλην του εργαστηρίου πληροφορικής και του γραφείου, δεν διαθέτει σύνδεση internet  αν και είναι πάγιο αίτημά μας  προς τους αρμόδιους;

Αλλά ακόμα και αν λυθεί αυτό το πρόβλημα, πώς θα συνδεθούν οι μαθητές μας αφού μετρημένοι στα δάχτυλα έχουν σύνδεση internet και κανένας δεν έχει σταθερό τηλέφωνο;

Γνωρίζω ότι δεν είμαστε το αντιπροσωπευτικό δείγμα σχολείου ούτε μαθητικού πληθυσμού.

Γνωρίζω ότι είμαστε ένα αμελητέο ποσοστό στις μετρήσεις συμμετοχής στην τηλεκπαίδευση της χώρας.

Για εμάς όμως το ποσοστό είναι άλλο. Για  εμάς το 97% των μαθητών μας (το 3% το αφήνω ως περιθώριο λάθους) είναι το απόλυτο ποσοστό που έχουν αδυναμία σύνδεσης και συμμετοχής στην εξ΄ αποστάσεως εκπαίδευση.

Κύριοι,

σε ένα σχολείο όπου τα παιδιά μετακινούνται συνήθως μόνα τους  και κανένας συνωστισμός δεν παρατηρείται στην προσέλευση και στην αποχώρηση των μαθητών, σε ένα σχολείο που ο φόβος για τον κορονοϊό εύκολα γίνεται χιονοστιβάδα και οδηγεί στη σχολική διαρροή, σε ένα σχολείο όπου οι εκπαιδευτικοί είναι σε συνεχή προσπάθεια να ενημερώνουν τους γονείς για τα μέτρα που τηρούνται στο σχολείο για να είναι όσο το δυνατό πιο ασφαλές…

Σε όλη τη Δυτική Αττική

Σε ένα τέτοιο σχολείο, που δεν είναι το μόνο στη Δυτική Αττική, ίσως –λέω ίσως- να υπήρχε το περιθώριο για άλλες εναλλακτικές λύσεις.

Ίσως να βλέπαμε το ενδεχόμενο το σχολείο να λειτουργεί εκ περιτροπής όπως τον Ιούνιο ή κάποια άλλη λύση που δεν θα απομακρύνει τα παιδιά από το σχολικό περιβάλλον.

Τις σκέψεις μου και την αγωνία μου συμμερίζεται σύσσωμος ο σύλλογος διδασκόντων του σχολείου μας.

Περιμένουμε λοιπόν μια δεύτερη σκέψη από εσάς για σχολεία σαν εμάς για να μη μείνει η εκπαίδευση των μαθητών μας σε απόσταση.

Μετά τιμής

Η διευθύντρια και ο σύλλογος του 2ου Δημ. Σχ. Άνω Λιοσίων

Αντίστοιχα προβλήματα αντιμετωπίζουν, σύμφωνα με καταγγελίες, πολλά σχολεία της Δυτικής Αττικής, όπου φοιτούν, στην πλειονότητά τους, μαθητές χαμηλού οικονομικού επιπέδου.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: 15 laptops στο χωριό του Πύργου μετά τον σάλο

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Προς άνοιγμα όλων των σχολείων

 

0 ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password