Oδηγίες Διεύθυνσης Εκπαίδευσης για αποκλεισμό εξωσχολικών

Ένα μεγάλο πρόβλημα που προέκυψε στις διαδικτυακές τάξεις της τηλεκπαίδευσης ήταν η είσοδος κάποιων εξωσχολικών στη διάρκεια των εξ αποστάσεως μαθημάτων.

Μάλιστα, όπως αναφέρεται από σχολεία, οι εξωσχολικοί όχι μόνο εισήλθαν στα μαθήματα, αλλά προχώρησαν και σε κάποιες βωμολοχίες ή έγραψαν διάφορα αρνητικά σχόλια.

Άμεση αντίδραση

Βέβαια γρήγορα οι καθηγητές τους απέκλεισαν από τις ψηφιακές τάξεις, ωστόσο η μικρή αναστάτωση είχε γίνει.

Οι Διευθυντές των σχολείων ενημέρωσαν αμέσως τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης για τα μέτρα που πρέπει να παρθούν ώστε να μην επαναληφθούν τέτοια φαινόμενα.

Συγκεκριμένη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης  αφού ενημερώθηκε για τα γεγονότα προχώρησε αμέσως στην αποστολή οδηγιών προς τις σχολικές μονάδες.

Οι οδηγίες που στάλθηκαν:

«Αυτό που συστήνουμε στους καθηγητές, είναι, πριν ξεκινήσουν τα μαθήματα, να βλέπουν ένα-ένα τα ονόματα των μαθητών, καθώς και τα e-mail τους.

Οι καθηγητές έχουν τις καταστάσεις των μαθητών σε κάθε τμήμα και μπορούν να καταλάβουν, αν έχει μπει στην ψηφιακή τάξη κάποιος εξωσχολικός.

Να ζητάτε από τους μαθητές να γράφουν κανονικά όλο το ονοματεπώνυμό τους στον σύνδεσμο και όχι κάποια συνθηματικά».

Το πρόβλημα

Οι καθηγητές στην αγωνία τους να ξεκινήσει το μάθημα, καθώς είχε προβλήματα η σύνδεση, έκαναν αποδοχή όλων των αιτημάτων από μαθητές που ήθελαν να συνδεθούν με την ψηφιακή τάξη, χωρίς να γνωρίζουν ότι κάποιος ή κάποιοι μπορεί να ήταν εξωσχολικοί.

Πώς καταφέρνουν οι εξωσχολικοί να εισέρθουν στις διαδικτυακές τάξεις;

Θα πρέπει να φανταστούμε πως η ψηφιακή τάξη είναι σαν την κανονική τάξη, όπου, αν η πόρτα είναι ανοικτή από την αίθουσα διδασκαλίας, μπορεί να εισέλθει κάποιος μέσα.

Κάποιοι εξωσχολικοί είτε έλαβαν τον ψηφιακό κωδικό από μαθητές ενός τμήματος είτε το είδαν σε κάποια σχολική ιστοσελίδα, ενώ δεν αποκλείεται να υπάρχουν και άλλοι τρόποι.

Πληροφορίες από τη ΘΕΣΣΑΛΙΑ

0 ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password