Εκτός από Παιδαγωγοί είμαστε δικαστές, γιατροί, φύλακες, ψυχολόγοι κ.α.

Ο Κώστας, μαθηματικός στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, συνοψίζει το σύνολο των δυσκολιών με τις οποίες έρχεται σήμερα αντιμέτωπος ο Έλληνας εκπαιδευτικός.

Από την στιγμή που ξεκινούσαμε την εργασία μας ως εκπαιδευτικοί, γνωρίζαμε ότι θα συναντούσαμε δυσκολίες. Σε αυτές προστέθηκαν τον τελευταίο καιρό κι άλλες από τις οποίες είναι επιτακτική ανάγκη όχι μόνο να προσαρμοστούμε, αλλά προπάντων να μην επιτρέψουμε να εμποδίσουν την αδιάκοπη μέχρι σήμερα μεταλαμπάδευση της γνώσης.

Συνεπώς οφείλουμε να τις αντιμετωπίζουμε ως προκλήσεις παρά ως δυσκολίες, κάποιες από τις οποίες είναι:

Αμφισβήτηση. Ακόμα και σήμερα πολλοί μαθητές μεταφέρουν λανθασμένες αντιλήψεις, κυρίως από το οικογενειακό περιβάλλον, στο σχολικό.

Φυσική παρουσία. Πολλά παιδιά και εκπαιδευτικοί αδυνατούν να βρίσκονται αυτοπροσώπως στο σχολείο λόγω περιορισμού κατ’ οίκον.

Μέθοδοι διδασκαλίας. Πλέον η εξ αποστάσεως εκπαίδευση έχει γίνει υποχρεωτική και συνεπώς όλοι μας οφείλουμε να προσαρμοστούμε στις νέες τεχνολογίες.

Ψυχικές διαταραχές. Είναι φυσιολογικό σε καιρούς αβεβαιότητας, η ψυχική υγεία του συνόλου της εκπαιδευτικής κοινότητας να βρίσκεται σε τεντωμένα σκοινί.

Ακεραιότητα. Η αναγκαιότητα της παιδείας μας σε παρόμοιες εποχές δεν θα πρέπει να αμφισβητείται, μιας και έμμεσα είναι ένα από τα βήματα ώστε να εξαλειφτεί η πανδημία.

Επιβάρυνση διδακτικού έργου. Πλέον εκτός από παιδαγωγοί, αστυνόμοι, δικαστές, δικηγόροι, γιατροί, φύλακες, ψυχολόγοι κ.α. μας έχουν ανατεθεί και επιπλέον ρόλοι και αρμοδιότητες αφού δεν έχει αυξηθεί ο αριθμός των εκπαιδευτικών.

Συνέντευξη στο SPEAK NEWS

0 ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password