Πόσο μας στοιχίζουν οι καμπάνιες του Υπουργείου Παιδείας;

Με χθεσινή της απόφαση που αναρτήθηκε στη Διαύγεια η Υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως ανέθεσε  σε εταιρεία “διαδικτυακής και ηλεκτρονικής επικοινωνίας”  την καμπάνια  της καμπάνιας ‘Πάμε στο σχολείο με Ασφάλεια – Μαθαίνουμε Ασφαλείς’»» του ΥΠΑΙΘ. 

Στόχος σύμφωνα με την ανάθεση είναι “η προβολή, επικοινωνία και ενημέρωση των πολιτών καιτης εκπαιδευτικής κοινότητας, κατά το πρώτο τρίμηνο της σχολικής χρονιάς, σχετικά με τη λήψη μέτρων πρόληψης και προστασίας για την αντιμετώπιση της εξάπλωσης της πανδημίαςCOVID-19 και τον περιορισμό της διασποράς του”.

Σύμφωνα με την απόφαση η δαπάνη αυτή ύψους 73.219,52€, περιλαμβάνει:

  • Τον σχεδιασμό, τη δημιουργία και την παραγωγή του κύριου τηλεοπτικού σποτ της καμπάνιας«Μαθαίνουμε Ασφαλείς»
  • Τον σχεδιασμό της εικαστικής ταυτότητας της καμπάνιας «Μαθαίνουμε Ασφαλείς»
  • Τη δημιουργία 90 δημιουργικών επικοινωνιακών υλικών (30 κύριων και 60 προσαρμογών των κύριων υλικών) για ανάρτηση σε ψηφιακές πλατφόρμες.
  • Τη δημιουργία εικαστικών υλικών και την παροχή ανοιχτών αρχείων (μακετών)
  • . Τις υπηρεσίες σχεδιασμού και ανάπτυξης της ιστοσελίδας mathainoumeasfaleis.gov.gr

Λίγους μήνες πριν και συγκεκριμένα στις 2/4/2020 η ίδια εταιρεία με ανάλογη απόφαση της Υπουργού είχε αναλάβει “την προμήθεια υπηρεσιών υποστήριξης, προβολής, ενημέρωσης και επικοινωνίας του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων με στόχο την ενημέρωση των πολιτών για τις ενέργειες και τα έκτακτα μέτρα που λαμβάνει το Υπουργείο για την στήριξη της εκπαιδευτικής κοινότητας, μέσω του σχεδιασμού, ανάπτυξης, δημιουργίας και λειτουργίας ιστοσελίδας, καθώς και την συντήρηση και λειτουργία των υποδομών αυτής, με στόχο την ορθή ενημέρωση του κοινού, αναφορικά με τα ψηφιακά εργαλεία που θα επιτρέψουν την εξ αποστάσεως διδασκαλία και επικοινωνία μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών, εντός του πλαισίου υιοθέτησης των προληπτικών μέτρων αντιμετώπισης του κορωναϊού (COVID-19)”.

Η τότε απόφαση είχε καταλήξει στη δημιουργία της ιστοσελίδας “ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ – ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ” https://mathainoumestospiti.gov.gr/, φυσική συνέχεια της οποίας σύμφωνα με το υπουργείο, είναι η καμπάνια “ΜΕΝΟΥΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ – ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ” https://mathainoumeasfaleis.gov.gr/.

Αυτό που μένει είναι να κριθεί η αποτελεσματικότητα των επιλογών αυτών του Υπουργείου που μέχρι τώρα πάντως για τις δύο αυτές ενέργειες έχουν στοιχίσει 150.000 περίπου ευρώ!!

 

0 ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password