Τα κλειστά σχολεία πλήττουν τους μη προνομιούχους μαθητές

Σύμφωνα με τη μελέτη του Εθνικού Ιδρύματος Εκπαιδευτικών Ερευνών της Βρετανίας (NFER) το κλείσιμο των σχολείων πλήττει κυρίως τους μη προνομιούχους μαθητές. Η έρευνα που έγινε σε 3000 Διευθυντές και εκπαιδευτικούς Α/θμιας  και Β/θμιας Εκπ/σης  δείχνει ότι το μαθησιακό χάσμα μεταξύ των μαθητών που ανήκουν σε ευάλωτες οικονομικά και κοινωνικά ομάδες και των άλλων συμμαθητών τους αυξήθηκε κατά 46%.

Οι εκπαιδευτικοί των σχολείων που βρίσκονται σε υποβαθμισμένες περιοχές δηλώνουν σε ποσοστό 53% ότι οι μαθητές τους έχουν μείνει πάνω από 4 μήνες πίσω στην μαθησιακή τους πορεία. Το αντίστοιχο ποσοστό για τους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν σε μη υποβαθμισμένα σχολεία είναι μόλις 15%.

Σε ότι αφορά στην τηλεκπαίδευση οι εκπαιδευτικοί αναφέρουν ότι μόλις το 56% των μαθητών έλαβαν μέρος.

Σχεδόν οι μισοί εκπαιδευτικοί δήλωσαν ότι οι απαιτήσεις της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης επηρέασαν αρνητικά τις πρακτικές διδασκαλίας τους . Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μην μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν βασικά στοιχεία παιδαγωγικής (όπως ομαδική εργασία), ούτε μπορούσαν να μετακινηθούν στην τάξη για να διδάξουν, να υποστηρίξουν και να αλληλεπιδράσουν με τους μαθητές τους αποτελεσματικά.

0 ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password